CARTIER CU PLANURI BUNE. Dar câte sunt posibile? – CASEBUNE.RO

CARTIER CU PLANURI BUNE Dar cate sunt posibile CASEBUNERO



Constructii – servicii profesionale de constructii si amenajari: constructii case, blocuri, locuinte, spatii comerciale. Amenajari spatii comerciale, cladiri, birouri, depozite, amenajari interioare si exterioare, betoane, transport moloz, renovari, demolari, instalatii termice apa gaze canal. Calitate si promptitudine, oferim serviciile in Bucuresti si in toata Romania. Telefon/WhatsApp 0735 281 070


Creare site firma de constructii – servicii profesionale de creare site web pentru firme de constructii, amenajari, renovari, demolari, materiale de constructii. Preturi accesibile. Web design modern. Creare site de prezentare firma de constructii si creare site de vanzari ( magazin online ) pentru firma de constructii. Telefon/WhatsApp 0735 610 202


Promotii Online - profita de promotiile online, ia-ti acum telefoane, laptopuri, electrocasnice, electronice, accesorii auto, produse cosmetice, ingrijire, voiaj, produse pentru casa gradina 👉 Vezi Aici Promotiile Zilei 👈

50 thoughts on “CARTIER CU PLANURI BUNE. Dar câte sunt posibile? – CASEBUNE.RO

  1. Tipul este slab pregatit,multa vorba si promisiuni cu caru.sunt 100%convins ca nici 10%nu va face ce promite.

  2. Peste un an o sa revin pe acest video si o sa vedem ce s-a facut,parerea mea personala 10 la suta din tot,si sunt optimist.

  3. probleme ce mi-au trecut prin cap la vizionarea clipului:

    1. "eden" e un cuvant cu simbolistica religioasa… si totusi nu s-a discutat de un "spatiu de cult" unde oameni sa isi poata pracrica in mod organizat si decent credinta sau mai bine zis un fel de "camin cultural" "sala de conferinta" sa nu ii zic biserica, sinagoga, sau moschee. .
    2. cum faceti cu monitorizarea video a cartierului ? ( personal nu mi-ar placea sa fiu supravegheat video)
    3. cum se rezolva incidentele rutiere la asigurator pe o proprietate privata ?
    4. cum rezolvam problema timpului pana la halta? timpul din halta pana in bucuresti e o discutie, iar timpul de acasa pana la halta e alta discutie ( asta se poate rezolva usor cu trotineta electrica si spatiu de depozitare a acesteia in halta)
    5.cum faci cu parcarile in zona statiei de tren
    . sper ca au in vedere CFR-ul sa aiba si o parcare auto decenta la acea Halta cum a intalnit de ex in Munchen in anumite zone.
    6. dupa 10 ani de la finalizarea proiectului daca problemele tehnice ale proiectului s-au diminuat, cum faci cu cele de natura sociala? (pt asta am nevoie de raspuns)

    aprecieri:
    a. se poate si in Romania, imi place sa cred ca schimbarea incepe de la mine
    b. faza cu galagia trenului is fobii de oameni odihniti.. (iti trece tramvaiul pe sub geam si nu il mai aud)
    c. la o asa comunitate merita adunat selectiv si vandug la centre de reciclare si bani de pe deseusi adunate selectiv sa se intoarca in comunitate.. :))
    d. ar fi tare ca fiecare casa sa fie onligata sa aiba cel putin un panou fotovoltaic pt a asigura iluminatul public.
    e. merita o spalatorie auto self service, in administrarea asociatiei cu apa colectata de la ploaie :)))
    f. e dragut ca in asgfel de comunitate e oportun sa faci tot felul de afaceri.. ma refer la cosul "verde" unde producatorii zonali (bio) sa poata sa isinvanda legume fructe si lactate in mod organizat..

    Felicitari pt proiect. va doresc oameni de xalitate in executarea lui. 🙂

  4. Poti sa faci casa si sa iti cumperi un teren fara sa ai utilitati sa il cumperi la un super pret si apoi sa astepti utilitatile si sa dai pont asa cum am facut si eu in 6 ani au venit utilitatile dar trebuie sa sti unde sa cumperi ! Fi destept in tinerete sa te poti bucura la batranete:)

  5. Taxa de administrare de 50 lei per lot (deocamdata) mi se pare arbitrara. Pe un lot pot sa locuiasca 2 persoane, iar pe altul 5 si platesc egal. Nu mi se pare corect, ar trebui sa fie dupa nr. de persoane si nu per lot, ca la întreținere la bloc.

  6. Felicitări pentru inițiativa, nu îmi pare un proiect greu de realizat ba din contra chiar simplu, este foarte bine și important ca sa faceți totul bine. În tarile occidentale asta este o normalitate sa fie astfel de zone locuibile. Felicitări și mult succes poate pe viitor faceți asta și la o scala mai mare.

  7. e rau acolo. Locuiesc in zona, dar lipit de Buftea. Nu ai absolut nimic acolo fara sa fii nevoit sa iei masina

  8. imi plac ideile propuse si ce se doreste dar nu m`as muta intr`un loc de genul pt ca intr`o zi de luni la 8 30: https://goo.gl/maps/vbfsAX7qTgGM6apN9
    35 min in cel mai bun caz.. pana la 1h+.. in cel mai bun caz 70 minute pe zi in masina ca sa ajungi la gara de nord + cat iti mai ia sa ajungi la serviciu sau unde ai treaba.. as rotunji la 2 ore pe zi 'pierdute' in trafic.. in 10 ani se pierd 7 luni de viata in trafic cu zilele luni-vineri.. in weekend daca vrei sa mergi undeva te sui in masina..

  9. In general e vrajeala cu acest cartier, zona e izolata si departe, nu ai alternative pentru transport daca vrei sa vii in capitala. Dupa ce o sa vanda terenurile o sa fuga acest investitor. Probabil terenul a fost luat pe nimica toata, prin combinatii, luat arabil si dat spaga pentru a intra in intravilan. Omul vrea sa-si vanda terenurile, restul ramane pe carca cumparatorilor.

  10. Dacă iese treaba cu trenul îl puneți pe George la cheltuială. Trebuie sa construiască alta casă :))

  11. Am mers la locatie intr-o duminica ca sa vad exact ce si cum.
    Am stat cred ca maxim 30-40 de minute acolo, cat m-am uitat impreuna cu sotia la terenuri si la zona din jur.
    In tot acest timp au trecut pe deasupra terenurilor de vanzare cel putin 6 avioane, la o inaltime foarte mica. Zgomotul produs era foarte mare
    Viitorul cartier rezidential se afla FIX sub un culoar de aterizare!!
    Instant a fost o mare bila neagra acest lucru pentru mine. Poate ar fi bine pe viitor sa se mentioneze astfel de lucruri in videourile de genul.

  12. Este in Cluj asa ceva de multi ani, dar la nivel mai mic: cartierul Terra din Floresti si in dezvoltare, Terra Gardens din Cluj Napoca. Restul e pe google.

  13. Idei foarte bune,dar de exemplu daca as sta acolo, as vrea sa ma plimb cu bicicleta cu trotineta iar pentru acestea nu exista piste amenajate, sau cel putin eu nu am auzit sau nu am vazut pe planuri .

  14. Felicitări , sunt discutate si abordate multe subiecte pe marginea acestui domeniu .Interesant si bine de știut .

  15. Am locuit intr-o comunitate de genul asta (Subdivision) in America si a fost un cosmar. Comitetul de conducere poate sa creasca taxa pe care o platesti pe luna/an, si esti fortzat sa platesti.

    Am incervat sa instalez panouri solare si nu am putut pentru ca stric aspectul comunitatii.

    In locurile comune au angajat compania unui membru de familie sa taie iarba si-i plateau o gramada de bani.

    Am fost fortzat sa-mi schimb jaluzelele din casa pentru ca nu erau o culoare aprobata de ei.

    Nu am putut avea o Gradina, etc. E comunism la el acasa. Ce=ti spun ei sa faci aia faci, altfel te amendeaza si te pot da in judecata ca sa-si recupereze banii. Irti iau si dobanda pe banii de amenda.
    Au doar 10 Kw. La mine acasa am 48kW. 10 KW nu e nici macar aproape sa fie destul mai ales ca apar masinile electrice.
    Daca vrei sa stringi apa de ploaie ca si George iti trubuie aprobare de la asociatie. Dac anu te aproba – nu faci si gata.

  16. asfalt in 2-3 ani? pana atunci ies la aer praf dimineata, nu se poate aerisi casa. as vrea sa vad si eu in romania un dezvoltator de 410 case, facute cap-coada, cu toate utilitatile, si abia apoi sa vanda, nu s-a ia banul inainte, promite gaz si asfalt si canalizare. acum pare ca ii merge bine dar se pot intampla multe in cateva luni. daca la excavare pentru fundatii si drum se descopera un sit arheologic? se inchide tot

  17. O sa iasa o porcarie , nici la bloc nici la tara. In Portugalia orice cartier nou se icepe cu infrastructura la gata, dupa care se incepe cu construirea caselor.Fara locuri de parcari pe strada, zona verde pe langa strada? Sigur google street nu va avea acces pe acolo, o sa fie ceva legea junglei.

  18. Salut,ca si regula interioara, nu se intra cu masina indiferent ca e propietar sau vine cineva in vizita ,NU SE INTRA CU MASINA MAI VECHE DE 8 ANIIIIII…TARE NU

  19. Salutare,

    Google maps arata urmatorul timp de ajuns in Bucuresti:
    – Ora 07:0008:00 : Via DN7 Eden Forest -> Metrou Piata Victoriei ~ 35min – 1h10min Luni-Vineri
    – Ora 17:0018:00 : Via DN7 Metrou Piata Victoriei -> Eden Forest ~ 35min – 1h10min Luni-Vineri

    Cred ca domnul investitor este foarte optimist in a spune ca in fiecare zi ~1000oameni vor pleca din Gulia la ora 07:00 si vor face 35min pana in Centru Bucurestiului si acelasi numar de oameni se va intoare la ora 18:00 din Bucuresti tot in 35min.
    Poate s-a gandit si cum o sa faca ~400 masini (daca nu ~800 dupa cum a recomandat 2mani de familie) dimineata stanga sa intre pe DN7. Un mic sens giratoriu care sa blocheze traficul ca sub podul de peste centura la intrarea in Bucuresti poate ?
    La acestia se vor mai adauga alte mii de oameni care vor fugii si ei din Bucuresti cat de curand in alte proiecte care se vor dezvolta cu sigurata in acea parte.

    Cel mai bine il intrebati pe George … George, te rog, poti sa ne spui de ce ti-ai facut tu casa in Tamasi ?
    Nu cumva ca sa beneficiezi de cea mai buna infrastructura existenta pentru iesirea/intrare din/in Bucuresti si ca sa ajungi in Centru in ~40min ?

    Varianta cu trenul suna frumos insa … v-as recomanda sa faceti naveta cu trenurile CFR macar 1luna de zile sa vedeti cum este:
    – trenurile CFR la limita bunului simt
    – navetisti la limita bunului simt
    – gara de nord la limita bunului simt
    – un mare disconfort psihic de a te afla tot timpul in atmosfera garii de nord, a trenului pe care trebuie sa te cateri ca-n copac, a navetistilor cfr

    Iesirea/intra din/in Bucuresti este suprasolicitata in toate partile, practic orasul este strangulat de infrastructura filiforma de DN-uri si Centura ingrozitoare care nu au fost proiectate si nici dezvoltate pentru acest scop.

    Binenteles ca majoritatea cumparatorilor sunt la a doua proprietate, pentru ca-ti trebuie:
    – un apartament in Bucuresti unde sa-ti tragi sufletul cu drumurile
    – o casa in afara Bucurestiului unde sa-ti tragi sufletul cu mizeria din Bucuresti
    … ca doar nu o sa-si cumpere un al doilea apartament in Bucuresti cand cu acelasi pret pot sa-si faca casa in Gulia.

    In rest, mult success tuturor care urmeaza sa locuiti acolo.

  20. ESTE NORMAL INAINTE DE A SE INCEPE CONSTRCTIA CASELOR SA SE FACA RETELELE DE CANALIZARE SI URMATOREA FAZA ESTE CONSTRUCTIA CASELOR

  21. Pentru cei sceptici, in Cluj-Napoca (incluzand imprejurimile) exista deja doua astfel de cartiere, dar la o scara mai mica. Mult success!

  22. Ce bine ca nu gândim toți la fel 😀. Nu exista dezvoltator care pe plan sa nu aibă răspunsuri la toate problemele ridicate !

  23. Ma bucur ca exista oameni atat de curajosi care gandesc si planifica pt binele comunitatii. Despre protectia copiilor in zonele de joaca, este necesara supravegherea umana, "animatori" specializati sa observe comportamentul copiilor, sa faciliteze comunicarea, sa asigure echilibrul emotional al micutilor si sa- i angajeze in activitati. Copiii au nevoie sa exploreze, sa-si creeze jocuri si sa experimenteze lumea.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *